Menu
Your Cart

Frequently Asked Questions

Hesabım-qeydiyyat bölməsindəki informasiyalari dolduraraq qeydiyyatdan keçirsiniz. E-mailinizə təsdiq mesajı gəldikdən sonra alış-verişə başlaya bilərsiniz.

Qapıda ödəmə, bank kartı, hesaba ödəmə mövcuddur. 

Şifrənizi unutmusunuzsa, şifrə yeniləməsini həyata keçirərək hesabınıza daxil ola bilərsiniz.

Bunun üçün atacağınız addımlar:

“Hesabınıza giriş” bölməsindən “şifrənizi unutmusunuz?” yazısına daxil olun. Üzvlüyünüzə aid e-mail adresinizi yazaraq “Göndər” etdiyiniz zaman e-mail ünvanınıza link gələcəkdir. Gələn linkə daxil olaraq yeni şifrə yaratmaq əməliyyatını edə bilərsiniz. Əgər link sizə çatmayıbsa, spam qovluğunuzu yoxlayın.

 

Sifariş vermək üçün sadəcə bu addımları izləyin:

'Səbətə əlavə et' düyməsinə vuraraq məhsul səhifələrindən satın almaq istədiyiniz məhsulları səbətinizə əlavə edə bilərsiniz;

Ödəniş ekranında qeydiyyatdan keçmiş ünvanlarınızdan birini seçə və ya yeni bir ünvan əlavə edə bilərsiniz;

Sifarişinizi ödəmə seçimi ilə tamamlaya bilərsiniz.

Saat 15:00-a kimi verilən sifarişlər 1 gün ərzində sizin adresinizə çatdırılır.

Məhsulun geri qaytarılma müddəti aşağıdakı kimidir:

Məhsul bizə çatdıqdan sonra geriqaytarma şərtlərinə uyğunluğu yoxlanılır;

Məhsul geriqaytarma şərtlərinə uyğundursa, 2-10 gün ərzində geriqaytarma müddəti tamamlanır;

Məhsul geriqaytarma şərtlərinə uyğun deyilsə, adresinizə geri göndərilir.

Bundan əlavə, ləğv və ya geri qaytarma işləri başa çatdıqda şəxsin e-mail ünvanına bir məlumat mesajı göndərilir.

Aldığınız məhsulların çatdırılma tarixini "Hesabım" bölməsindəki "Sifarişlərim" səhifəsindən tapa bilərsiniz.

Sifariş vermək üçün bir hesaba ehtiyacım var?
Hansı ödəniş metodlarını qəbul edirsiniz?
Şifrəmi necə dəyişə bilərəm?
Necə sifariş  verə bilərəm?
Sifarişim nə vaxt gələcək?
Məhsulu necə geri qaytara bilərəm?

WhatsApp Request a call