Menu
Sizin səbətiniz

Tez-tez soruşulan suallar

Hesabım-qeydiyyat bölməsindəki informasiyalari dolduraraq qeydiyyatdan keçirsiniz. E-mailinizə təsdiq mesajı gəldikdən sonra alış-verişə başlaya bilərsiniz. 

Qapıda ödəmə, bank kartı, hesaba ödəmə mövcuddur.

Şifrənizi unutmusunuzsa, şifrə yeniləməsini həyata keçirərək hesabınıza daxil ola bilərsiniz.

Bunun üçün atacağınız addımlar:

“Hesabınıza giriş” bölməsindən “şifrənizi unutmusunuz?” yazısına daxil olun. Üzvlüyünüzə aid e-mail adresinizi yazaraq “Göndər” etdiyiniz zaman e-mail ünvanınıza link gələcəkdir. Gələn linkə daxil olaraq yeni şifrə yaratmaq əməliyyatını edə bilərsiniz. Əgər link sizə çatmayıbsa, spam qovluğunuzu yoxlayın.

 

Sifariş vermək üçün sadəcə bu addımları izləyin:

'Səbətə əlavə et' düyməsinə vuraraq məhsul səhifələrindən satın almaq istədiyiniz məhsulları səbətinizə əlavə edə bilərsiniz;

Ödəniş ekranında qeydiyyatdan keçmiş ünvanlarınızdan birini seçə və ya yeni bir ünvan əlavə edə bilərsiniz;

Sifarişinizi ödəmə seçimi ilə tamamlaya bilərsiniz.

Saat 15:00-a kimi verilən sifarişlər 1 gün ərzində sizin adresinizə çatdırılır.

Məhsulun geri qaytarılma müddəti aşağıdakı kimidir:

Məhsul bizə çatdıqdan sonra geriqaytarma şərtlərinə uyğunluğu yoxlanılır;

Məhsul geriqaytarma şərtlərinə uyğundursa, 2-10 gün ərzində geriqaytarma müddəti tamamlanır;

Məhsul geriqaytarma şərtlərinə uyğun deyilsə, adresinizə geri göndərilir.

Bundan əlavə, ləğv və ya geri qaytarma işləri başa çatdıqda şəxsin e-mail ünvanına bir məlumat mesajı göndərilir.

Aldığınız məhsulların çatdırılma tarixini "Hesabım" bölməsindəki "Sifarişlərim" səhifəsindən tapa bilərsiniz.

Əlavə məlumat üçün aşağıdakı vasitələrlə bizimlə əlaqə saxlamağınızı xahiş edirik.

E-mail: [email protected]
Telefon: +994 (77) 444-88-88 

WhatsApp Sizə zəng edək